Acțiune, SF, Aventuri (United States of America)

Matthew Vaughn, Louis B. Appleton Jr., Louis B. Appleton Jr.

Zack Stentz, Matthew Vaughn, Ashley Edward Miller, Jane Goldman

Ingenious Media, Ingenious Film Partners, The Donners' Company, Dune Entertainment, Dune Entertainment III, Marvel Entertainment, Bad Hat Harry Productions, Big Screen Productions, 20th Century Fox

1 Iunie 2011

10 Iunie 2011

Înainte ca Charles Xavier şi Erik Lensherr să ia numele de Profesorul X şi Magneto, ei erau doi bărbaţi tineri ce descopereau puterile lor pentru prima dată. Înainte ca aceştia să devină duşmani de moarte, au fost cei mai apropiaţi prieteni, care au lucrat împreună cu ceilalţi mutanţi (unii familiari, alţii noi), pentru a opri cea mai mare ameninţare pe care lumea a cunoscut-o vreodată. În acest proces, o ruptură între ei s-a deschis, care a dat startul războiului etern dintre frăţia mutanţilor de partea lui Magneto lui şi mutanţii-X aliaţii profesorului Xavier.<br /><br /> Un prequel al primelor trei filme ale acestei serii a mutanţilor-X ce va avea loc în cursul anilor '60, anii în care prietenia dintre Xavier şi Magneto o ia pe o cale greşită, de asemenea fondarea şcolii de mutanţi-x are loc. Costumele supereroilor acestui film vor arata mult mai mult decât au făcut-o în benzile desenate, iar membrii echipei originale, nu vor apărea în afară de Beast (Bestia). Un element romantic implică pe unii dintre mutanţi iar Xavier, profesorul-X, nu va fi chel sau în scaun cu rotile iar motivul pentru care acesta va avea nevoie mai tîrziu de un scaun cu rotile va fi explicat ...

ravaneliovidiu

08.09.2018

O poveste ampla cu inceputul lui X-men.Se pare ca anul acesta o sa fie un adevarat succes pentru Marvel Studios.Un prequel al primelor trei filme ale acestei serii a mutanţilor-X ce va avea loc în cursul anilor '60, anii în care prietenia dintre Xavier şi Magneto o ia pe o cale greşită, de asemenea fondarea şcolii de mutanţi-x are loc

2 2

Phaeninho

08.09.2018

Scuze pentru comentariul meu ce nu are legatura cu filmul. Dar sunt oarecum uimit, sictirit, amuzat... "decit", "celelante", "mau inpresionat", "sfirsitul", "ashea", "...o stim cu toti"...Offf mai oameni buni.

2 5

Cristi_B13

08.09.2018

AM asteptat filmul asta ceva timp. Ma bucur ca am apucat sa il vad asa repede. Cel putin asa am crezut la inceput. La inceput mi-a placut cum decurgea actiunea si prestatia actoriceasca era decenta, dar spre sfarsit filmul a devenit un cliseu, a devenit plictisitor. Nu mi-a placut rolul de "tatic" al lui James McAvoy, iar January Jones a fost prea "frost". Mi-a placut de Michael Fassbender, Rose Byrne, care arata nemaipomenit, si Jennifer Lawrence. Restul asa si-asa. Un film dezamagitor care nu ma face sa ii astept continuarea asa de tare. Nota 7

2 5