Xchange

Film TV, Acțiune, SF, Thriller (Canada)

Allan Moyle

Coolbrook Media, Locomotion Films

19 Ianuarie 2001

17 Mai 2021

<p>Într-un viitor nu prea îndepărtat, transferul minţii dintr-un corp în altul a devenit posibil datorită tehnologiei puse la punct de compania Xchange. Şefii firmei de avocatură Kinsey-Gebhart se văd nevoiţi să apeleze la această tehnologie pentru Stuart Toffler, un angajat de al lor, care trebuie să ajungă urgent de la New York la San Francisco unde a intervenit o problemă când Eisner Scott, conducatorul firmei Disney-Arthur-Mitland a fost asasinat şi nu se ştie dacă fiul acestuia, Quayle, va prelua sau nu controlul afacerilor, relaţile de colaborare dintre cele două firme trebuind menţinute neapărat. Mintea lui Stuart este transferată într-un alt corp de cei de la Xchange şi trimisă într-un voiaj mental la San Francisco. Problema este că la revenirea în New York corpul lui Stuart nu s-a întors, o eroare având loc când s-a descoperit că de fapt s-a folosit corpul unui terorist al corporaţilor pe nume James Fisk, singura soluţie  fiind alocarea unui corp de împrumut tip clonă până va fi găsit corpul real. Mintea lui Stuart ajunsă acum în trupul unei clone are la dispoziţie doar 53 de ore de supravieţuire, aşa că ceva trebuie făcut până nu e prea târziu, trebuie să-şi găsească de unul singur corpul său.</p>

james_007

08.09.2018

Un film al carui scenariu face cinste genului SF. Il recomand spre vizionare. Iata pe scurt actiunea filmului: O noua tehnologie, de nisa, este pe cale sa revolutioneze ideea de transport. X-Change este firma care detine brevetul acestei inventii, insa nu are bani sa o perfectioneze. Momentan “schimbul de identitate sau transferul mintii” este utilizat doar de oamenii foarte instariti. Un act terorist asupra presedintelui companiei D.A.M., il constrange pe Stuart Toffler - CEO al unei firme de asigurari ce avea sediul la New York, sa utilizeze tehnologia “schimbului de identitate”, pentru a participa la conferinta de presa, organizata cu ocazia funeraliilor, la San Francisco. Stuart are ghinionul de a-si transfera mintea chiar in corpul teroristului. Doar urmarind filmul, veti putea intelege intreaga drama a situatiei prin care e nevoit sa treaca eroul nostru.

0 0

08.09.2018

ideea filmului e interesanta, pacat ca scenariul are cateva scapari de logica ceea ce conduce la scaderea lui ca si valoare;