Y tu mamá también

Dramă, Romantic (Mexico)

Alfonso Cuarón

Bésame Mucho Pictures, Producciones Anhelo

8 Iunie 2001

8 August 2020

<p>Tenoch(<a href="../../../persoane/Diego-Luna-1449.html">Diego Luna</a>) și Julio(<a href="../../../persoane/Gael-Garc-237-a-Bernal-682.html">Gael García Bernal</a>) sunt doi tineri care profită la maxim de tinerețea și de viața lor. Cei doi sunt foarte buni prieteni și au o pasiune, dar totodată o slăbiciune, pentur dorințele carnale. Ei o întâlnesc pe Luisa(<a href="../../../persoane/Maribel-Verd-250--2561.html">Maribel Verdú</a>) pe care o invită într-o excursie pe o insulă fictivă. Luisa refuză inițial, dar ulterior acceptă, motivată fiind de starea proastă a relației cu soțul ei. Cei trei pleacă spre locul fictivă, ambiii tineri având gânduri mai mult decât morale cu Luisa. Luisa intră în jocul lor și se culcă cu ambii, iar între cei doi intervin multe certuri, ba mai mult, dezvăluiri foarte grave. În final, prietenia celor doi ia sfârșit, datorită circumstanțelor în care se sfârșește excursia, iar cu Luisa nu se mai întâlnesc niciodată. </p>

TheoLuvMCR

08.09.2018

Foarte bun filmul,entuziasmant si direct,.Este mai diferit fata de multe altele,ceea ce il face si mai interesant!

6 6

anapoda

08.09.2018

Este un film al oscilatiilor. Doar ce te-ai decis sa-i lipesti eticheta mediocritatii, cand secventa urmatoare te determina sa-i aplici pe cea a genialitatii categoriei din care face parte. Este un film al adolescentilor pentru adulti. Departe de a fi o capodopera cinematografica in sensul major si clasic al definitiei, este un film pe care, odata inceput, iti doresti sa-l vezi pana la sfarsit.Replicile si scenele sunt lipsite de pudoare. "A face" si "a declara" nu au perdea. Are toate ingredientele vietii normale, fara inflorituri siropoase: prietenie, ura, dragoste, certuri, sex, glume, ironie, despartiri si moarte. Filmul iti explica ceea ce nu te astepti sa-ti fie explicat. Detaliile importante sunt enuntate scurt si concis, in rest doar vezi. Pe de alta parte, iti va fi povestit destinul unei turme de porci, scapata dintr-o ferma, afland in amanunt cati au fost sacrificati, cati au fost bolnavi, in ce meniu si pe masa carei carciumi au ajuns, cati oameni s-au imbolnavit dupa ingurgitare. Ai spune ca sunt inutile si nu-si au rostul aceste interventii, dar se afla acolo, imediat dupa scene tensionate, pentru a relaxa, pentru a atenua socuri. Finalul este brusc, fara preaviz si in graba. Avertisment: contine scene tari, ce frizeaza cu obscenul, fara a pica a vulgar, nerecomandate minorilor, celor cu prejudecati, frustratilor, pudicilor, complexatilor sexual.

7 9

Namirao

08.09.2018

Pana unde credeti ca merge prietenia intre doi adolescenti libertini,distrasi de placerile vietii?! Exact pana la capat!Un film care ne prezinta partea frumoasa a prieteniei;un "drum initiatic" pentru Tenoch(Diego Luna) si Julio(Gael Garcia Bernal) care se joaca maturizandu-se alaturi de Luisa(Maribel Verdú) care ii "provoaca" la joaca!

1 4