Comedie, Romantic (United States of America)

Andy Fickman

Moe Jelline

Oops Doughnuts Productions, Touchstone Pictures, Frontier Pictures

24 Septembrie 2010

19 Noiembrie 2010

In perioada adolescentei, stinghera si pistruiata Marni era departe de a fi populara printre colegi si adeseori era luata in bataie de joc de catre frumoasa si diabolica lidera a majoretelor pe nume Joanna, care o umilea si o jignea in public ori de cate ori avea ocazia. Desi a devenit o femeie de cariera si tocmai a obtinut o promovare intr-un post important de PR, Marni nu poate uita chinurile la care a fost supusa in timpul liceului si inca este marcata de farsele Joannei, motiv pentru care este ingrozita atunci cand constata ca tanara cu care urmeaza sa se casatoreasca fratele ei Will nu este nimeni alta decat cea mai mare dusmanca a sa din adolescenta. Desi Joanna se comporta ca si cum ar fi sters cu buretele rivalitatea dintre ele si ar fi uitat modul in care a terorizat-o pe viitoarea ei cumnata in trecut, Marni intentioneaza sa saboteze nunta si sa demaste in fata fratelui sau Will adevaratul caracter al miresei. Situatia se complica atunci cand la ceremonie soseste Ramona, matusa Joannei, care se dovedeste a fi rivala de moarte din perioada liceului a lui Gail, mama lui Marni si a lui Will.

alex_il_fenomeno

08.09.2018

filmul de fata este o comedie foarte reusita , in care Kristen Bell si Odette Yustman ne-au amuzat timp de 100 de minute ! o idee foarte amuzanta , cel putin luptele purtate intre membrii viitoarei familii era de-a dreptul haioase ! iar sfarsitul este cu adevarat hilar ! urmariti acest film si imi veti da dreptate ! nota mea pentru el este 8/10 !

2 5

ionrin

08.09.2018

Nu este un film atat de bun precum i s-a facut reclama, are in distributie cateva nume mari; dar actiunea se petrece tot in perioada liceana a unei tinere foarte complexate despre cum arata fizic si despre viitoarea cumnata, care iifacea zile fripte. Sigourney Weaver si Jamie Lee Curtis dau un pic de nuanta acestui film nu foarte reusit!

0 1

roxana.carmen

08.09.2018

"You again" e exact genul de film despre care realizezi ca-i slab din primele minute, dar razi la momentele care se vor amuzante pentru ca ai dat bani pe bilet, iar daca ramai posac, esti in pierdere! Americanii nu se mai satura de high-school-drama...E o concluzie la care am ajuns acum mult timp, dar de care ma lovesc din ce in ce mai des in ultima vreme..Ce sa zic, Kristen Bell pare sa aleaga un anume gen de roluri, fiind femeia "de succes", dar singura si nemultumita de "trista" ei situatie. Cand "rivala" din liceu reapare in peisaj, tristetea si dorinta de razbunare devin evidente, iar de aici iau nastere tot felul de situatii, pe cat de haioase, pe atat de imposibile in realitate. Dar asta nu e tot, cliseul nu e nou, ci se transmite din generatie in generatie, filmul incheindu-se cu aparitia rivalei din liceu a bunicii! Si cu asta am spus tot!

8 8