Young Adult

Comedie, Dramă (United States of America)

Jason Reitman

Indian Paintbrush, Paramount, Denver and Delilah Productions

16 Decembrie 2011

28 Septembrie 2020

<p>Toţi oamenii îmbătrânesc, dar nu toţi se maturizează. Mavis Gary e o autoare de romane de ficţiune pentru adolescenţi al cărei mariaj ajunge la capăt. Proaspăt divorţată, Mavis se întoarce în oraşul natal din Minnesota fiindcă acolo crede ea că îşi va găsi un nou bărbat. De fapt, noul ei bărbat e unul vechi, căci femeia şi-a pus în gând să-l recucerească pe iubitul ei din perioada liceului, Buddy Slade. De când Mavis a absolvit şi a plecat de acasă, Buddy şi-a văzut de viaţa lui, iar acum e însurat şi e tată, fiind fericit în căsnicia cu Beth. Numai că pentru Mavis, care e o femeie narcisistă şi egoistă asta nu contează. În cele din urmă, ea se împrieteneşte cu un fost coleg semi-paralizat, care a fost îndrăgostit de ea în timpul liceului şi care nu a reuşit să depăşească cu adevărat acea fază din viaţa lui.<br /><br /></p><p> </p>

juanitoriv78

08.09.2018

in afara de charlize theron,care,btw,arata extraordinar,nu cred sa mi fi atras atentia altceva in filmul asta...sorry

3 6

Skyline

08.09.2018

initial am crezut ca acest film va fi o comedie , dar filmul este unul trist si iti lasa un gust un pic amar pentru ca personajul principal sufera de depresie, este divortata, plictisita de oamenii si lucrurile din jurul ei , viata ei profesionala este in declin , bea foarte mult alcool si este nemultumita de viata ei. Cu toate acestea , ea este invidiata de oamenii care o cunosc pentru ca traieste intr-un oras mare si prosper si este privita drept o scriitoare de succes , lumea o apreciaza pentru ca arata neschimbata din liceu si pare o femeie stapana pe sine , independenta si fericita. Ea crede ca daca va reveni in oraselul unde a trait si va incerca sa se recupleze cu fostul iubit din liceu atunci se va putea si ea simti fericita, insa evenimetele nu decurg intocmai cum si-a planuit ea.

3 4

zuzucku

08.09.2018

Incredibil de plictisitor! Un film in care nu se intampla aproape nimic: o tipa populara in liceu se intoarce in orasul natal pentru a-si recuceri iubitul din timpul liceului care acum e casatorit si are un copil.Singurul lucru bun este ca Charlize Theron e foarte sexy.

4 10