Young Guns II

Western, Aventuri (United States of America)

Geoff Murphy, David Lynch

Morgan Creek Productions

1 August 1990

27 Septembrie 2021

Povestea din "Tinerii Pistolari 2" este spusa de un batran pe nume Brushy Bill Roberts. Numai ca el pretinde ca este Billy the Kid, nelegiuitorul crezut a fi impuscat de Pat Garrett. Numai ca el este in viata si spune ce s-a intamplat cu adevarat cu el si banda lui. El povesteste despre  incercarea sa de a ajunge intr-un loc sigur, in Mexic, departe de agentii guvernamentali, condusi de Pat Garrett, aflati pe urmele lui si a bandei sale. Pe parcursul drumului, Chavez si Doc sunt capturati, iar Billy incearcă să ii salveze, ajutat fiind de cei trei noi recruti ai bandei: Arkansas Dave Rudabaugh, Tom O'Folliard si Hendry French.

darK_MaGGot

08.09.2018

poc!poc!poc!...=))

0 1

epicvlas

08.09.2018

hai ma lasamn pace iara dau de nici un comentariu..... pfaiiiiii.... jesus crist!!!1.... in fine asa deci acest western este cea mai buna ecranizare cu faimosul banditbily the kid! emilio estevez exceleaza in acest wesytern superb realizat. echipa din primul film din care a mai ramas doc skurlock minterpretat d4 magnificul kiefer sutherland si , chavez interpretat de lou diamond philips! are back iar acum li se alatura dave rudabah interpretat de excelentul cristian slater. muzica este ceva de vis ami ales cantecele lui john bon jovi billy get your guns si blaze of glory nominalizata la oscar si cantata de bon jovy la ceremoniab din 1991.lam vauzt filmu de vreo 80 de ori i unul dintre westernurile mele preferate un sequel care mia placut mult mai mult decat originalul.

1 8

brando

08.09.2018

unul dintre cele mai bune westernuri realizate in istoria cinematografului ! dupa mega sucesul filmul young guns din 1988 echipa lui Billy the kid se intoarce in forta ! desi multi considera prma parte mult mai buna decat a doua eu contrazic acest lucru....! acest western l+am vazut de vreo 100 de ori si nu ma pot satura are o magie pura un scenariu excelent si un casting plin de stralucire , o camaderie intre prieteni la catarma care mor unul pentru altul scene de actiune spectaculoase, o muzica fantastica de Alan Silvestri., si cantecele marelui Bon Jovi i+ti intra pe sub piele ! filmul este realizat ala anii 90 si atitudinile personajelor sunt ala anii 90....! un film western fanatastic mult superior al celui din 1973 Pat Garrtet and Billy the kid... fiindca Emilio Estevez este alegera perfecta alui Billy the Kid seamana aproape perfect cu cel din realitate ! iar ceilati pistolari stralucesc si ei la fel .......! aplauze ! nota 11 !

0 1