Zabriskie Point

Dramă, Romantic (United States of America)

Michelangelo Antonioni

Metro-Goldwyn-Mayer

9 Februarie 1970

11 August 2020

<p>Când ești la Roma poartă-te ca Romanii. În SUA la sfârșitul anilor ’60 situația era un pic mai complicată în sistemul de valori. Ce poate face un student din epoca Flower Power pentru a se face auzit, înțeles și totodată să scape de vigilența poliției? Regizorul italian Michelangelo Antonioni ne oferă răspunsul într-un film a cărui acțiune se petrece în Los Angeles și Death Valley. Un cuplu de tineri se află în centrul atenției camerelor de filmat ale maestreului. Ea (Daria Halprin) este o secretară oarecare ale cărei sarcini se pot extinde către budoarul șefului ei: Taylor). El (Mark Frechette) este un student oarecare ce ar putea fi implicat în asasinarea unui polițist. Cei doi se întâlnesc, se cunosc, interacționează, se joacă, se iubesc și… merg mai departe. El către tragedia, ea către un drum nou în viață, iar Antonioni spre un film cu un final exploziv care va rămâne in istoria cinematografiei. Un film, care vă va pune pe gânduri. Un film despre care veți dori să vorbiți.</p>

epicvlas

08.09.2018

acest film a fost al doilea film a lui antonioni in engleza si primul in america! dupa cesa interesat in teme ca aristrocratia italiei sufletul femini si generatia cea nou in blow up , in acest film se intereseaza de generatia americi care de 10 sufera de razboiul din vietnam generatia hipy flower power fiind pesfarsit in anii 70 haousul care eran america ,.... si bunastarea are eran europa .... cei doi protagonisti nu sunt actori , ia ales dintro clasa de studenti iar numele lor este acela din film. avand un buget holiwoodian , antonioni aici pe langa stilul sau craeza si spectacol.cei doi protagonisti se decidsa scape din lumea galagioasa a orasului , din violenta din societate, din tulburai. ei evadeaza in desert el ia un avion, casi cum zeul care nea creat venint din cer sia creat femeia pe pamant barbatul fiind dominantul el este deasupra femeii., din nou un infinit de simboluri in fil........... cei doi se intalnesc in desert unde parca sunt singuri pe lume si oamenii dupa ce au distrus lumea au lasat doar desert in urma lor1 ala solutie cei doi sunt adam si eva si sunt primi pe lume creand o noua specie dupa ea ce a fost inaintea lor! in film sunt si scene de sex in desert intre cei doi chiar revolutionare pt vremea respectiva! dar dupa paradis exista si iad , el sentoarce in oras unde este impuscat....... daria ramne singura si sfarsitul este ceva fantastic ori isi imagineaza ca casa tatalui sau a explodat ori chiar a explodat pe vremeaacea fiind multe chesti de aceste genuri,.. fiecare spectaor poate vedea intrun infinit de feluri explozia obiectelor din vila din desert facute in slow motion este ceva fantastic ca si cum lumeaar exploda si toate lucrurile nsemnificative ale noastre sar distruge.... nimic nu aresens si defapt totul are.........!!!! o capodopera inegalabila!!!!!!!

0 1

brando

08.09.2018

o capodopera de michelangelo antonioni . dupa mega sucesul cu filmul blow up care a fost nominalizat la holiwood si la 3 premii oscar ,michelangelo si-a facut debutul la holiwood prin aceasta capodopera magnifica ! doi tineri lasa societatea in spate si i-si gasesc refugiul in desert precum ca si cuma ar fi adam si eva singurii oameni pe pamant sau dupa o lume apocaliptica ultimi oameni ramasi pe pamant......! ca de obicei antonioni lasa spectatorul sa gaseasca simboluri in abstract si simbolistic ! filmul are niste imagini fantastice filmate mai ales scenele cu avionul, soundtracul filmului pink floyd o splendoare ! un film care emana generatia anilor 60 hipy cu revolutiile studentilor , violenta vremurilor din acea perioada zbuciumata a americii ! o capodopera un film de arta care neparat trebuie vizionat !

0 0

GeorgeLazar

08.09.2018

Spre deosebire de majoritatea filmelor lui Antonioni, la asta am fost o clipa emotionat de un moment tragic(cei care l-au vazut stiu care anume). Insa acea clipa, mai exact 5 secunde, s-a scurs repede in comparatie cu restul celor 2 ore in care am vizionat un film uscat. Da, e bine facut, e "interesant", dar in nici un caz nu poti sa te apropii de el (sufleteste, daca vreti). Iarasi s-a lungit prea mult...scena cand o urmareste el cu avionul, scena cu tinerii care faceau dragoste...am avut impresia ca nu se mai termina. Ideea de a da explozie casei din mai multe unghiuri e cliseul cliseelor, cea mai proasta decizie ever(nu mai zic plictisitoare), probabil nu s-a gandit ca in ziua de azi dintr-un click un designer poate sa explodeze lejer planeta. E pe principiu "daca tot am bagat atatia bani acolo macar sa vada clar lumea" sau "daca tot am filmat, pai hai sa dam tot taticule, ca doar n-am muncit degeaba" si imi repeta aceeasi scena de 10 ori. Daca filmul asta avea 1 ora 20 era mult mai bun, dar cand vad stagnarea care tinde spre infinit ma apuca toti nervii.

1 1