Familie, Animaţie (Belgium, France)

Rémi Bezançon, Jean-Christophe Lie

Alexander Abela, Rémi Bezançon

France 3 Cinéma, Prima Linéa Productions, Chaocorp, Pathé!, SCOPE Pictures, Gkids, NYAV Post

25 Ianuarie 2012

10 Mai 2013

<p><span style="line-height: 15px; font-family: Ubuntu, 'Helvetica Neue', helvetica, Arial, sans-serif; color: #333333">Sub un baobab în inima Africii, copiii îl ascultă pe bătrânul înţelept, care le spune povestea tânărului Maki, cel care fuge de un traficant de sclavi şi se împrieteneşte cu o girafă pe nume Zarafa. La puţin timp, girafa este capturată; el urmează să fie dăruit regelui Franţei. Maki refuză să lase să se întâmple aşa ceva. Îi promite mamei lui Zarafa că îl va aduce pe acesta înapoi. Împreună cu un prinţ al deşertului pe nume Hassan şi un căpitan de balon pe nume Malatere, Maki porneşte într-o călătorie plină de aventuri deasupra Mediteranei şi a Alpilor înzăpeziţi, până la Paris, unde sosirea primei girafe în Europa este un eveniment senzaţional. Se observă în curând că locul lui Zarafa nu este în oraş. Hotărât să-şi ţină promisiunea, Maki încearcă să-l salveze pe Zarafa.</span></p>

Rhot.Adeth

08.09.2018

desi nu ma pot numi fan animatie,fiul meu a reusit intr-una din serile trecute sa vizionam impreuna acest film de animatie care efectiv m-a impresionat.pe langa fazele comice ,animatia abunda in actiune dar si drama.pot spune ca dupa vizionari ale thriller-elor pe care le consum de obicei, micutul si istetul Maki a reusit sa-mi descreteasca fruntea si sa ma amuz cu cel mic. pelicula este practic o aventura presarata cu ceva drama pe ici pe colo,asa cum am mai spus avand o actiune continua.cred ca daca personajele erau unele reale,dupa un asemenea scenariu ,se nastea un film artistic de nota 10,nota pe care de altfel o acord si acestei animatii.este doar parerea mea!

3 0

Andrei.Stan

08.09.2018