Dramă, Romantic (Poland)

Jerzy Hoffman, Giorgio Ferroni

Jacek Fuksiewicz, Jerzy Hoffman

Studio Filmowe Zodiak

12 Aprilie 1982

23 Octombrie 2020

<p>Prof. dr. Rafal Wilczur, o somitate in lumea medicala este recunoscut si apreciat in lumea stiintifica medicala pentru operatiile chirurgicale efectuate cu succes. Familist convins isi iubeste sotia sii fiica (Maria Jolanta Wilczur), dar meseria sa ii rapeste mult timp si isi neglijeaza des familia.</p><p>Dupa efectuarea unei operatii grele, terminata cu un succes chirurgical fuge acasa, incarcat de daruri dar constata ca sotia impreuna cu fetita l-au parasit. Innebunit incepe sa le caute, apoi sa bea in baruri unde este batut si talharit si se trezeste a doua zi fara memorie ,fara acte, fara nimic.</p><p>Incepe o viata noua, munceste pe unde apuca si constata in diferite imprejurari ca poate salva medical oameni.</p><p>Destinul ii scoate in fata, la un moment dat fetita pierduta de mult, azi saraca si indragostita fara speranta de un tanar bogat.</p><p>Desfasurarea filmului in continuare consta intr-o incercare disperata de a ajuta semenii, de a face fata unor procese pentru practicarea medicinei fara acte, iar finalul ramane de aflat vazand filmul !</p>

08.09.2018

Superb film de dragoste! Un medic inocent, o amnezie,chin si suferinta dupa care rasare soarele:Revenirea la viata! Interpretarea minunatei actrite poloneze Anna Dymna, puritatea si sensibilitatea sa , dar mai ales a enigmaticului, durului si sensibilului totodata actor Jerzy Binczycki m-au facut , citind romanul sa le gasesc chipurile pe care nici o alta adaptare cinematografica nu ma va putea face sa-i uit!

9 1

lauraa

08.09.2018

O adaptare cinematografica buna.Surprinzator mi s-a parut ca actorul Jerzy Binczycki a fost intruchiparea perfecta a Dr.Wilczur sau mai bine zis a vraciului Antony Kosiba.Dar trebuie sa recunosc ca e mai minunata cartea. Oricum, e minunat filmul. Merita vazut.

5 3

puiusor9

08.09.2018