Comedie (United States of America)

Ben Stiller, Cesc Gay

Justin Theroux, Ben Stiller, John Hamburg, Nicholas Stoller, Jordi Sánchez

Scott Rudin Productions, Red Hour Films

6 Februarie 2016

12 Februarie 2016

<p>Derek și Hansel se reîntorc pe podiumul de modă când o companie rivală plănuiește să îi scoată definitiv din business. După 15 ani, talentele lui Derek și ale lui Hansel sunt din nou necesare! De data aceasta, pentru a-l împiedica pe maleficul Mugatu să distrugă... lumea!</p>

Dragos_87

08.09.2018

Mult zgomot pentru nimic.Asa pot sa-l definesc ca fiind un ipocrit de film fara a avea un scenariu bine conturat.O adunatura de penibili care mimeaza fara nici un sens iar replicile prostesti si fara sens nu iti smulg nici macar un zambet.Pacat de distributia consistenta care are doar actori de mare clasa dar degeaba.Filmul devine putin mai interesant in a doua parte dar si asa nu te impresioneaza cu nimic.Bine ca nu am platit sa-l vad la cinema ca imi si blestemam zilele.Owen Wilson si Penélope Cruz ce au fost mai digerabili,in rest o penibilitate de film pentru copii,cred ca si un copil s-ar plictisi sa il vada.Fara recomandare,va pierdeti timpul!

1 1

08.09.2018

Am vazut prima parte in urma cu 6-7 ani si am impresia ca nu ma enervat sau dezamagit atat de mult. Cei drept nu era notat pana in aceste zile si nu stiu exact ce nota ar fi trebuit sa primeasca in acele clipe. Cat despre Zoolander II desigur ca nu sunt foarte multe de spus. Nu cred ca am ras odata cu adevarat, doar mici zambete. Plictisitor este poate intr-o mica masura, enervant cred ca poate fi, depinde de la spectator la spectator. Inteleg ca filmul nu se ia in serios, am observat acelasi lucru si la Deadpool iar eu personal nu inteleg aceste decizii. Cel putin aici filmul arata cat de superficiala este lumea modei. Zoolander dispune de o distributie in care se regasesc cateva nume sonore plus multe aparitii cameo din partea unor figuri populare. Nimeni nu mi-a placut in mod special insa mult mai ma enervat Penelope Cruz. Kristen Wiig de nerecunoscut, Cumberbatch absolut penibil. Nota 5 cu multa indulgenta. Doar daca ai vazut deja prima parte merita sa iei in considerare vizionarea acestui film. Altfel este dificil sa incerci sa vizionezi ambele filme acum avand in vedere cat de simplu este acest sequel.

1 1

andystarx

08.09.2018

Ma asteptam sa fie un film slabut,datorita primei parti,care l a fel,a fost mare dezamagire pentru mine,si ratingului slab avut ! Dar asta este unul din cele mai slabe filme vazute vreodata de mine,si nu numai !SI cand te gandesti ca au aparut atatia actori tari,si cantareti ,ce pierdere de timp !

1 0