Zootopia

Animaţie, Aventuri, Familie, Comedie (United States of America)

Byron Howard, Rich Moore

Walt Disney Animation Studios, Walt Disney Pictures

11 Februarie 2016

4 Martie 2016

Metropola modernă a mamiferelor din Zootropolis este un oraș ca nici un altul. Cuprinzând cartiere de locuinţe precum luxosul Sahara Square sau glacialul Tundratown, reprezintă o încrucişare de rase, unde animale din fiecare mediu trăiesc laolaltă – un loc unde, indiferent ce eşti, de la cel mai impunător elefant la cel mai mic şoricel, poţi deveni orice. Însă când ofiţerul începător Judy Hopkins ajunge în oraş, ea îşi dă seama că a fi primul iepuraş într-o echipă de poliţie formată din animale mari şi puternice nu e atât de uşor. Hotărâtă să-şi dovedească valoarea, ea profită de ocazia de a rezolva un caz, chiar dacă asta înseamnă să se asocieze cu vulpoiul şarlatan şi bun de gură Nick Wilde, pentru a desluşi misterul.

Vlady90

08.09.2018

O animatie excelenta, originala in mare masura si fara printese si printi de carton, era nevoie de ceva nou din partea Disney si Pixar. Productia este o alegorie, animalele sunt umanizate si prezentate la scara lor naturala, nefiind antropomorfizate decat din perspectiva intelectului. Povestea este de asemenea interesanta, nu foarte complexa, dar suficient de elaborata, simpla si naturala. Insa exista doua elemente majore care fac din Zootopia o animatie foarte buna, este grafica si modul in care actorii au interpretat personajele.

2 0

zombie13

08.09.2018

Desi anul asta asteptam cu nerabdare Angry Birds, uite ca Zootopia a fost o mega surpriza. Mi s-a parut cel mai bun film de animatie din ultima perioada, m-am amuzat copios si am fost prins pe deplin de poveste si de personaje. Excelent.

0 0

mihaelatb

08.09.2018

Nominalizate au fost si Zootopia si Moana, dar preferata a fost prima. Asa a fost la Golden Globe. Amandoua sunt bune, Zootopia adresandu-se mai mult copiilor si avand un scenariu mai educativ., poate si cu o nuanta biblica( vezi animalele salbatice vs animalele domestice). Dar Globurile au fost decernate in prima decada a lunii ianuarie, Obama mai era presedinte, dar intransigenta , rasismul, misoginismul, aroganta, bateau la usa, si au intrat pe 20. Acum se pune problema de cine este condusa Academia. Daca este condusa de societatea civila, atunci Zootopia are mari sanse la Oscar. Daca insa oamenii presedntelui au un cuvant de spus...

0 0