xXx: State of the Union

Acțiune, Aventuri, Crimă, Dramă, Mister, Thriller (United States of America)

Lee Tamahori

Revolution Studios, Original Film, Columbia Pictures

27 Aprilie 2005

16 Iunie 2021

<p>Un asasin necunoscut penetreaza o locatie secreta subterana a Agentiei de Securitate Nationala din Virginia, si ucide 16 agenti ASN. Agentul Augustus Gibbons (Samuel L. Jackson) scapa, si trebuie sa afle cine a spart securitatea si de ce. Gibbons trebuie sa recruteze un nou agent XXX pentru a-i face munca murdara. Gibbons gaseste barbatul perfect, un fost Ofiter de Marina Militara si un membru al unitatii sale vechi. Insa, Darius Stone (Ice Cube) a fost pus intr-o inchisoare militare pentru 20 de ani, deoarece nu s-a supus unui ordin direct al Generalului George Deckert (Willem Dafoe), si de asemenea i-a rupt si falca. </p><p>Gibbons il scoate pe Stone din inchisoare, si il pune la lucru. Stone decopera ca Deckert, care este acum secretarul de aparare, pune la care un plan de a-l ucide pe Presedintele Statelor Unite urmand sa ocupe locul acestuia, ca noul Presedinte al Statelor Unite. Darius Stone are alte planuri si merge sa-l opreasca pe Deckert.</p>

Gynzz

08.09.2018

Un film interesant de actiune , imi plac efectele , actiunea este tipica si previzibila . (pe mine efectele m-au impresionat)

3 1

riddick

08.09.2018

Actor ce aminteste de Sean Connery cand era tanar, Clive Owen a atras atentia asupra sa odata cu aparitia in filmul Crupier (1998). La televiziune a aparut pentru prima data in 1986, in serialul Boon, si a debutat pe marele ecran in 1987 cu filmul Vroom (1988). Primul rol mai important l-a avut in filmul Bent, din 1997, in regia lui Sean Mathias, o drama despre Holocaust, in care Owen interpreta rolul unui bisexual ce se indragosteste de un coleg prizonier. Marea lovitura o da cu filmul Croupier din 1998, urmat apoi de comedia Greenfingers, alaturi de Helen Mirren, film ce a avut premiera in anul 2000 la Festivalul de Film de la Toronto.

1 5

riddick

08.09.2018

Agentul NSA Augustus Gibbons ( Jackson), fiind incurajat de ultimul succes care l-a avut in recrutari, descopera ca are inca odata nevoie de cineva nou. Gibbons si noul sau agent((Ice Cube) trebuie sa urmareasca o grupare militara foarte periculoasa, condusa de Willem Dafoe, care conspira sa detroneze guvernul America in capital tarii.

2 2