300

Acțiune, Aventuri, Război (United States of America)

Zack Snyder, Gore Verbinski

Virtual Studios, Legendary Entertainment, Hollywood Gang Productions, Atmosphere Entertainment MM, Nimar Studios, Warner Bros. Pictures, Cruel & Unusual Films

9 Decembrie 2006

23 Martie 2007

300 este o evocare feroce a bătăliei antice de la Termopile (480 î.Hr.) în care regele Leonidas a condus 300 de spartani și 7000 de alți greci într-una din cele mai memorabile rezistențe din istoria antică împotriva unei armate persane de 180 000 de oameni, condusă de Xerxes I. Înfruntând șanse de nebiruit, vitejia și sacrificiul lor inspiră toți grecii să se unească împotriva dușmanului lor persan, lucru extrem de important pentru păstrarea democrației. Inspirat de opera desenatorului Frank Miller, este o aventură epică despre pasiune, curaj, libertate şi sacrificiu întrupate de luptătorii spartani care au dus una dintre cele mai mari lupte din istorie. Co-scris și regizat de Zack Snyder, filmul aduce aclamatul roman grafic al lui Miller la viață combinând acțiunea vie cu fundale virtuale care captează versiunea sa a acestei povești istorice antice.

234 Ordonare după: | |

jumatatedemon

08.09.2018

...prea multe idei imprumutate din alte filme de succes(Gladiator,Lord of The ring,etc)...e interesant din punct de vedere al catorva faze....in rest....scene care se repeta(picioare taiate,corpuri fara cap)...Interesant dar nu exceptional.

0 5

rikosman

08.09.2018

da

0 1

cris.marc2000

08.09.2018

As vrea sa incep cu cateva observatii. In primul rand ca filmul este facut dupa o banda desenata realizata de Frank Miller in 1998. Iar acesta respecta indeaproape banda desenata. [recomandarea mea este sa o cititi]. Elementele de cinematic sunt omniprezente in toata banada desenata. As adauga deasemeni ca Frank Miller este desenatorul care a reinventat[redesenat] Batman, Spiderman, etc. Sin City este o alta creatie Fran Miller. Desigur ca parerile sunt inpartite, dar as vrea sa rog cititori acestei pareri sa se uite pe dvd-urile bonus a unor filme de succes (Gladiatorul, Lord...), unde prin meniurile dihisite se gasesc si scenes [scripts]. Acestea sunt scene desenate care previzualizeaza scenele ce se vor filma. Daca cititi 300 [banda desenata] vezi vedea ca asemanarea sintre film si banda este izbitoare. Cred ca filmul merita vazut, tocmai pentru ca respecta foarte mult sursa de isnpiratie. Un alt motiv pentru care sa vedti filmul este faptul ca isoria grecilor este plina de fate eroice iar daca un film care se vrea a fi un etalon [film de succes], nu respecta elemente de glorie, colosal, putere, violenta, cred ca nu putem vorbi de un fapt istoric. ...

33 24