Girl with a Pearl Earring

Dramă, Romantic (United Kingdom, Luxembourg)

Peter Webber

Wild Bear Films, Archer Street Productions, Delux Productions

31 August 2003

27 Septembrie 2021

Filmul, inspirat dupa cartea cu acelasi titlu a lui Tracy Chevalier, este povestea evenimentelor din jurul tabloului <Girl With A Pearl Earring>, din secolul 17, al pictorului Johannes Vermeer. Se stiu foarte putine lucruri despre fata din tablou. Unii spun ca ea era o servitoare ce a locuit in casa pictorului, insa nu sunt dovezi istorice in acest sens. Astfel, acest film incearca sa recreeze misterioasa viata a fetei.

CO_Rina

08.09.2018

mai ales personajele principale au interpretat exception Colin Firth mai ales nice ce sa mai zic merita sa il vizionezi

2 1

Renata

08.09.2018

"Fata cu cercel de perla" este un film alcatuit din trei povesti: in primul rand, prezinta istoria realizarii unui tablou celebru al pictorului Vermeer, in al doilea rand descrie intr-un mod straniu dar placut o tragica poveste de iubire si in cele din urma, atat filmul cat si romanul propriu zis, devin adevarate documentare despre Olanda secolului al XVII - lea. Descrierea vietii cotidiene din aceea perioada dar si tehnicile picturale prezentate pana la cele mai mici detalii au creeat ceea ce mai tarziu s-a numit "Vermeeromania". In opinia mea, filmul este o adevarata capodopera, la fel ca si romanul lui Tracy Chevalier.

11 4

08.09.2018

Un film minunat, regizat admirabil iar interpretarea actritei principale - Griet este atat de pura, plina de candoare si feminitate incat parca traiesti efectiv in 1665 cand Johannes Vermeer picta in stil baroc Fata cu turbanul (Fata cu cercel de perla). Colin Firth ramane acelasi colosal interpret, de un talent exceptional, indiferent de rolul interpretat.

13 2