Trailer #1 00:00

One Tree Hill (2003)

| 23 September 2003 ()

One Tree Hill (2003)

23 Septembrie 2003

10 August 2020

<p>"One Tree Hill" este povestea a doi frati, Nathan si Lucas, care in afara de pasiunea pentru baschet si faptul ca au acelasi tata, nu par sa semene absolut deloc. </p><p><span>Arogant şi foarte sigur pe el, Nathan este vedeta echipei de baschet a liceului la care studiază şi provine din cea mai bogată familie din oraş. Crescut numai de mama sa, Lucas este foarte tăcut şi singuratic, încercând întotdeauna să păstreze o distanţă cât mai mare faţă de fratele său vitreg, Nathan. Însă, printr-un joc al destinului, cei doi sunt puşI faţă în faţă, atunci când Lucas intră în echipa lui Nathan. Competiţia tacită care exista între ei încă din copilărie iese acum la suprafaţă, mai ales că cei doi luptă nu numai pentru supremaţia de pe terenul de baschet, ci şi pentru inima lui Peyton, iubita lui Nathan. Conflictul care se naşte între ei se va extinde dincolo de competeţia sportivă şi va pătrunde atât în casele cât şi în inimile lor, pe măsură ce ei încearcă să descopere cine sunt cu adevărat şi să accepte ideea că seamănă între ei mai mult decât şi-ar fi imaginat vreodată.</span></p>

KgheO

27.06.2009

One Tree Hill chiar a venit cu ceva diferit, cu ceva nou la fel si in cazul altor filme cu , despre si pentru adolescenti! Un serial complex care dupa parerea mea are o distributie si un subiect foarte bine ales, coloana sonora deosebita ca si in cazul altor seriale de succes din aceasta perioada, au trecut 6 sezoane si sezonul 7 bate la usa, un serial care merita vazut episod cu episod datorita calitatii povestilor si interpretarii personajelor. Este uimitor cum evolueaza unele personaje si asa cum suntem obisnuiti deja schimbarile de situatie si intoarcerile la 180 de grade sunt prezente mai tot timpul in acest serial. One Tree Hill am spus la inceput ca este un serial care se adreseaza adolescentilor insa cred ca este ceva mai mult decat atat ...poate fi vazut ca un excelent serial de familie, de viata! Un serial foarte bun, din partea mea, nota 10 cu felicitarile care i se cuvin!

24 4

KgheO

02.07.2010

Nu stiu ce s-a intamplat cu acest serial in ultimile sezoane..vara o viziune clara, fara personaje solide si fara intamplari interesante de dramatism nici nu putem vorbi...am scris odata, pe 27 iunie 2009 mai exact: "Este uimitor cum evolueaza unele personaje" "schimbarile de situatie si intoarcerile la 180 de grade sunt prezente mai tot timpul" ..., "Un serial complex care dupa parerea mea are o distributie si un subiect foarte bine ales, coloana sonora deosebita " - acum nimic din toate astea nu mai sunt valabile, sezonul 7 si 8 au fost jalnice, patetice si extrem de slabe, dupa plecarile lui Chad Michael Murray si Hilarie Burton nu ma asteptam sa mai fie la fel dar nici chiar in situatia in care s-a ajuns, acest serial nu mai are nimic din farmecul de alta data, nu mai inseamna nimic, nu ne mai leaga cu nimic de simbolurile de alta data...Personaje noi total lipisite de orice fel de credibilitate, povesti penibile menite sa ne scoata din minti si situatii fara nici un orizont! Primele 4 sezoane a insemnat One Tree Hill! Restul e nimic, restul e "umplutura" , sunt un mare fan , unul poate caruia ii pasa prea mult ca serialul lui numarul 1 s-a transformat intr-un serial de care a ramas doar numele!!!!

10 4

Cryss190

10.06.2009

un serial de succes care a reusit sa ne expuna viata complicata a adolescentilor din micul orasel cu un numar relativ mic de personaje, istoria lor este cu atat mai incitanta si evolutia lor este una surprinzator de realista si optimista niste personaje cu o personalitate controversata in jurul carora roiau probleme relationale de familie, sau de iubire sau doar de prietenie,care aveau rolul sa ii faca pe ei insisi sa se descopere cat mai mult, niste suflete care pana la finalul episodului reuseau intotdeauna sa vada luminita de la capatul tunelului si sa se indrepte in continuare pe calea cea buna cu fiecare nou episod, am invatat cate ceva de la niste tineri inteligenti, frumosi si si altruisti

8 4